Oszczędzaj na naszym SPRING SALE

Zwroty

minus-circle plus-circle W jaki sposób należy odsyłać mniejsze artykuły?

Jeśli zwracane artykuły są artykułami spedycyjnymi, uzgadniamy z Państwem termin odbioru dla spedytora i przejmujemy całość kosztów zwrotu.

Przy mniejszch artykułach, prosimy Cię o ich zwrot droga pocztowa.

Wskazówka: wybierz firmę kurierską która była odpowiedzialna za dostarczenie towaru. Najczęściej cena przesyłki jest w takim przypadku najkorzystniejsza.

Dla szybszego i bezproblemowego przebiegu zwrotu, polecamy użycie naszego formularzu zwrotów. Nie jest to jednak obowiązkowe.

minus-circle plus-circle Jaki jest termin składania reklamacji?

Nie istneje żaden podstawowy termin na składanie reklamacji. Na nasze elementy drewniane otrzymujesz 10-letnią gwarancję, a na akcesoria 2 lata. Niezależnie od tego obowiązują przepisy ustawowe. Dalsze informacje można znaleźć także w naszym pouczeniu o prawie do odstapieniu od umowy.

minus-circle plus-circle W jaki sposób należy postępować, jeżeli artykuł jest uszkodzony lub jakiegoś artykułu brakuje?

Jeżeli już w momencie dostawy zauważysz szkodę transportową, poproś kuriera, aby zaznaczył to na liście przewozowej. Niestety nie da się wyeliminować szkód transportowych i wspólnie z Tobą znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie.

Najlepiej najpierw zapoznaj się na podstawie instrukcji budowy z kompletnością przesyłki i uszkodzeniami elementów konstrukcji i zrób ich zdjęcia. Następnie skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego i prześlij do nas uszkodzone elementy i ich zdjęcia. Skontaktujemy się z Tobą możliwie najszybciej z odpowiednim rozwiązaniem.

minus-circle plus-circle W jaki sposób mogę wymienić artykuł?

Wymiana artykułu również odbywa się za pośrednictwem formularzu zwrotów. Wpisz swój adres e-mail i numer zamówienia i postępuj zgodnie z informacjami umieszczonymi na kolejnych stronach. Nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą, aby omówić dalsze postępowanie.

minus-circle plus-circle W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy jest uzależniony od wybranej formy płatności. Jeżeli zamówienie zostało opłacone przelewem, prześlij nam dane Twojego konta, żebyśmy mogli dokonać zwrotu płatności. Jeżeli zamówienie zostało opłacone przez PayPal, kartą kredytową lub Amazon, dane Twojej płatności sa już zachowane i nie potrzebujemy dodatkowych informacji, aby dokonać zwrotu Twojej płatności. Prosimy zwrócić uwagę na to, że zwrot środków może trwać do 14 dni.

minus-circle plus-circle Czy otrzymam potwierdzenie dostarczenia mojej przesyłki zwrotnej?

Jak tylko otrzymamy Twój zwrot, oczywiście otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której potwierdzimy przyjęcie Twojej przesyłki zwrotnej.

minus-circle plus-circle Czy do zrealizowania przesyłki zwrotnej placu zabaw Wickey mogę wybrać dowolną firmę spedycyjną?

Niestety ze względów logistycznych nie możemy zaoferować możliwości wyboru firmy spedycyjnej. Nie jesteśmy również w stanie przekazać informacji od firmy spedycyjnej, ponieważ w celu wykonania dostawy często współpracuje ona z podwykonawcami.

minus-circle plus-circle Czy w przypadku szkody całkowitej mogę odmówić przyjęcia placu zabaw Wickey?

Prosimy najpierw przyjąć towar i nie odmawiać przyjęcia przesyłki. Należy poprosić dostawcę / kierowcę o zaznaczenie wszelkich uszkodzeń transportowych na liście przewozowej, a następnie niezwłocznie skontaktować się z nami, abyśmy mogli bezpłatnie wysłać Państwu towar zastępczy i znaleźć satysfakcjonujące dla Ciebie rozwiązanie.

Ładuję...

Porównaj Produkty

chevron-right