Zwrot i Zamiana

Chcę odesłać produkt z powrotem. Jak mogę to zrobić?
Otrzymałem produkt, którego nie zamawiałem. Co powinienem zrobić?

Gdy chcą Państwo odesłać produkt z powrotem, proszę wykonać następujące kroki. Potrzebny będzie adres email, ten sam co podany w zamówieniu oraz numer zamówienia.

  1. Prosimy użyć formularzu zwrotu i wypełnić go. Następnie prosimy wybrać produkt, który chcą Państwo zwrócić i postąpić zgodnie z dalszymi instrukcjami
  2. Po otrzymaniu formularza skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia zwrotu
  3. Produkt powinien zostać starannie zapakowany i powinna zostać załączona kopia faktury
  4. Po otrzymaniu zwrotu zwrócimy Państwu cenę zakupu

Przy wartości przesyłki od 200 euro (cena zakupu odsyłanego towaru) odbieramy towary na własny koszt w następujący sposób: po otrzymaniu od klienta informacji o zwrocie odbieramy towar za pośrednictwem kuriera na nasz koszt, po uprzednim uzgodnieniu terminu. We wszystkich pozostałych przypadkach koszty odesłania towaru ponosi klient.

Dostarczony produkt jest uszkodzony. Co powinienem zrobić?

Towar pakujemy bardzo starannie. Niestety nie zawsze możemy wykluczyć uszkodzenia podczas transportu. Proszę wykonać następujące kroki, dzięki czemu będziemy mogli szybko znaleźć rozwiązanie dla Państwa:

  1.  Prosimy zawsze rozpakować towar zaraz po otrzymaniu i sprawdzić go pod kątem uszkodzeń zewnętrznych podczas transportu
  2.  Jeśli znaleźli Państwo uszkodzenia, prosimy poinformować o tym niezwłocznie spedytora, aby mógł on opisać je w liście przewozowym, Prosimy również przesłać nam zdjęcie uszkodzeń
  3.  Prosimy odebrać dostarczony towar i odmawiać jego przyjęcia oraz nie wysyłać go z powrotem
  4.  Prosimy użyć formularzu zwrotu wypełnić go. Następnie prosimy wybrać produkt, który został uszkodzony i postąpić zgodnie z dalszymi instrukcjami 
  5.  Po otrzymaniu formularza skontaktujemy się z Państwem, w celu rozwiązania sprawy w sposób zadowalający dla Państwa

Wypełnienie formularza zwrotów nie jest obowiązkowe w przypadku odwołania zamówienia. Dzięki temu jednak proces zwrotu towaru może nastąpić szybciej.